Glock 19 Tabanca Fiyatları

Glock 19c Marka Tabanca özellikleri

Glock 19 c Silah fiyatları 4000-8000 $ arası



Glock 19 ruhsatsız satışı yapılmaktadır.

Glock tabancaları

Clock silahları GENEL TEKNİK ÖZELLİKLERİ
G 19C Üretim Yeri : Avusturalya
Çap 9X19 MM
Şarjör Kapasitesi 15 ADET
Tip YARI OTOMATİK
Ağırlık (Boş Şarjörlü) 595 gr.

glock 19 c silahları genelde türkiyeye kuzey ıraktan giriş yapılmaktadır. Glock 19 C Satılık Sıfır bulmakoldukca zordur fakat Makina kimya da Glock 19 C Silah satışı yapılmaktadır. Clock Sitesi ne baktıgınızda Bolca Glıck Silah Çeşitlerine rastlarsınız türkiyede Glock 19 C Silah İlanları 2. El Silahları ise online satış yapan sitelerde pek bulamazsınız genelde kuyumcular ve döviz şirket sahibleri Sıfır Silahlar olarak alırlar Glock 19 C suikast silahi olarak tanınsada genede XR cihazlarından gecerken sinyal verirler. Glock 19 C Tabancalar hakkında geniş bilgileri daha sonraki konularda sizlerle paylaşacagim, Glock 19 C ile ilgili bir tane sizlere video paylaşıyorum silahın sökülmesi ve takılması hakkında bilgiki bu videoyu beğenerek izleyeceksiniz.

27 yorum

glock özellikleri ve glock fiyatları hakkında daha detaylı bilgi verirmisiniz. glock tabanca glock fiyat listesi ve glock video izlemek istiyorM onuda verirsinez sevinirim.

mke silah fiyatları ve glock tabanca özellikleri ni veren glock tabanca video varsa verirmisiniz ayrıca ; glock tabanca modelleri olarak satılık gerçek silahlar yani clock tabancaların 2 el fiyatlarını bana verirmisiniz.

9*19 ithal ruhsatsız silah arıyorum ilgilenenler mail atsınlar
stainless_26@hotmail.com

ruhsatsız 9x19 ithal sıfır veya temiz ikinci el silah arıyorum
teknik855@mynet.com adresinden ulasabilirler

ruhsatsız silah arıyorum uygun yolu param hazır

clock 19 gen serisi ariyorum ruhsatli ruhsatsiz farketmez ilgilenenler sorunsuz16@mynet.com dan ulaşabilir

ruhsatsiz ariyom ilgilenenler sorunsuz16@mynet.com ulaşabilirler

ruhsatsız arıyorum facebreaker455@gmail.com

blackblack4234@gmail.com
ruhsatsız arıyorum sıfır olacak
ilgilenen modelle beraber mail atsın

gaçak russatsız arıyorum 05432022066

Sifir ariyorum 2500 tl yi gecmeyecek
british.group@yahoo.com

Ruhsatsız Glock 19 silah arıyorum Ciddi Alıcıyım Ve ciddi Satıcılar Arasın Lütfen 05389761096

ruhsatsız 9x19 ithal sıfır veya temiz ikinci el silah arıyorum MALATYA 05324160838

Ruhsatsız Glock 19 silah arıyorum Ciddi Alıcıyım sa.borz49@gmail.com

glok yada sigsavar silah arıyorum ciddi satışılar ulaşsın lütfen 05445434063

Ruhsatsız glock 19 gen 4 istiyorum elinizde kaç adet varsa ulaşın etkinarastirma@gmail.com

Ruhsatsız tabanca arıyorum ilgilenen msj atsın

Ruhsatsiz ariyorum ciddi saticilar ulaşsin lulayem_55@hotmail.com

ruhsatsız glock arıyorum ekvadorhaiti@gmail.com

ruhsatsız glock arıyorum .. ekvadorhaiti@gmail.com

Ruhsatli ruhsatsiz silah ariyorum. Hs 2000 clock 9×19 jericho ciddi saticilar ulassin mehmet-ozhayma@hotmail.com

Glock 17 ve 15 arıyorum ruhsatsız ciddi alıcıyim , Ankara 05426685117

glock 19 şuan nerde satılır bilen varmı birde.
glock 19 fiyatları
glock 19 özellikleri
glock 19 gen 4
glock 19 gen 4 özellikleri
glock 19c
glock 19 seri atış
glock 17
glock 19 c
Serilerinin son fiyatları hakkında bilgisi olan varsa lütfen yazsın.

0546 553 3456 elimde gen 19 var görüşelim ruhsatli dır. .

0546553 3456 ruhsatli glock

Ok numarani yaz


EmoticonEmoticon

Sitemizde değişik çap ve modellerdeki silahların; Taurus Colt Glock Adp Browning Beretta Smith & Wesson Jericho 941 / Baby Desert Eagle Walther Sauer Mauser Luger Steyr M Keltec Barak Parabellum Sarsılmaz Zigana Bersa Thunder Korth Coonan Yavuz 16 FN 49 Ruger GP Roth Steyr Jericho Astra Llama M 82 Welrod Silenced Arkus 98 Arsenal P-M02 Feg P9R Frommer Stop Viper Jaws Serdyukov SPS Nedir İlginç Antik Fiyat Listesi Ağır Terimleri Kontrolü Şarjörler Ses Mermisi Kılıflar ve Kabzalar Ülkelerine Göre Spor ve Hobi Temizliği ve Bakımı hakkında birçok şey topladığımız Modeller ve silah markaları ile ilgili araştırma yapabilirsiniz. Önemli Duyuru: Bu Blogta Silah Satışı Yapılmamaktadır. Bu Sitede silah, silah kabzesi, silah kaplama, tabanca kapla, tabanca kaplama, kaplama, gravür, tabanca altın kaplama, altın kaplama, altın kaplamalı silah kabzesi, gravür işleme, gümüş işlemeli silah kabzesi, gümüş işlemeli tabanca kabzesi, tabanca kabzesi, silah kabzesi işleme, silah kabzesi işleme atölyesi, silah işleme atölyesi, antika silah, antika silah işleme, kabze modelleri, işlemeli silah resimleri, kabze resimleri, tabanca modelleri, silah modelleri,Altın Kaplama silah,silahçılar,altın kaplamalı tabanca kabzesi,silah satan firmalar,varak işlemeli silah, silah tamiri, silah tamir bakım, silah bakımı, silah satıcıları silah satıcıları telefonu hakkında bilgiler içermektedir.